Torturi de Pasti

Hristos a inviat!
Am ajuns in sfarsit si pe la calculator, am ajuns in sfarsit sa dorm si eu mai mult ieri si azi, am citit, m-am relaxat.
Am avut foarte mult de lucru, am facut multe prajituri, multe torturi, muffins, patiserie. Pentru noi nu am apucat sa fac nimic, dar oricum am mers la parintii mei la sat, undeva foarte aproape de Timisoara, dar unde e cu totul alta lume. Altfel mananci, altfel te odihnesti, altfel te simti. Am mancat chestii traditionale: ciorba de miel, sarmale, oua rosii cu ceapa verde, ridichi si sunca, iar azi am facut gratare.
O sa pun si pozele cu torturile ce le-am facut in ultimele zile + inca unul cu poza, care nu am apucat sa il pozez, fiindca l-am facut la sat, nu acasa.







12 comentarii:

Miha spunea...

Frumoase torturi!

Paste fericit si binecuvantat!

judy spunea...

Advarat a Inviat!!!!
Sa ai un Paste Fericit cu Pace si Bucurii!!!
Torturile sunt Superbe!!!

noi2 spunea...

Multumesc tare mult, fetele >:D<
La fel si voua, chiar daca cu intarziere :)

boscodina spunea...

superbe torturile :) felicitari gospodinei harnicute si inspirate

Alina spunea...

De unde pot lua fondant? Unde gasesc marshmallow? Torturile tale sunt minunate vreau sa fac si eu... ceva asemanator.

noi2 spunea...

Marshmallow gasesti in orice supermarket. Good luck ;)

noi2 spunea...

Boscodina, multumesc tare frumos [blush] :D

giovanna spunea...

adevarat a inviat!
tocmai m-am intort si eu duap 3 zile de relax sia cum ma puneam si eu la curent cu tot ce ati facut.
super toate. felicitari.

Stefana spunea...

Foarte,foarte frumoase torturile!!! felicitari si admiratie din partea mea!!

mona spunea...

Faci niste torturi minunate !Felicitari !

ionela spunea...

am s eu o intrebare : cu ce imbraci torturile? si daca poti si modul de preparare al glazurii, fondantului sau ce folosesti! poate ai postat pe undeva pe aici pe blog dar aiurita de mine nu gaseste!

noi2 spunea...

multumesc tuturor! :)

ionela, fondantul il cumpar gata facut. e mult mai maleabil si mai gustos.

Trimiteţi un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate