Cateva torturi si ganduri

Am tot vrut sa scriu, dar nu stiu de ce niciodata nu mi-am facut timp...am mai facut torturi, nu le-am pozat pe toate din pacate, dar o sa va mai arat totusi cateva.
Am vrut sa facem niste poze si cu "the crew", including the baby(care e inca in the oven :) )dar din nou, lipsa de timp. Si poate dispozitie :)
Am aflat ca o sa avem fetita, cu care o sa facem cunostinta undeva la mijlocul lui februarie. Despre sarcina...nu pot sa spun ca a fost greu, dar nici deloc usor pana acum. La interval de o luna si un pic am facut 2 crize de rinichi, dintre care prima cu internari la urgente & co. Am avut niste dureri absolut insuportabile la rinichiul stang, deci nasterea nu cred ca o sa fie nimic nou pentru mine :) In zilele imediat urmatoare, am facut si febra 40 din cauza infectiei, care a trebuit sa o tratez cu antibiotice.
A 2-a a fost ceva mai "soft", in sensul ca durerile nu au fost chiar, chiar asa de mari, iar febra nu a trecut de 39. Antibiotice again, bifat si infectie la celalalt rinichi, la dreptul.
Acum ma confrunt cu o gripa destul de urata, tusesc de numa', cum de mult nu am mai tusit.
Well, una peste alta, la cate a indurat, bebitza e bine, creste, misca, loveste, deci e foarte activa :)
O sa mai revin cu ganduri pe parcurs, sper si cu poze.






10 comentarii:

giovanna spunea...

superbe toate. se poate observa progresul si la tine. practica face totul.
te pusi si nastere usoara.

Bianca spunea...

Foarte frumoase. felicitari!!
sarcina usoara in continuare

MIMI spunea...

torturile impecabile,ca de obicei!
sanatate multa si sarcina usoara in continuare!

noi2 spunea...

multumesc frumos, fetelor!
hugs! >:D<

Vlad Marcu spunea...

multa sanatate atunci ;) ca de asta cam avem nevoie si succes cu tortuletele

geta spunea...

sanatate multa si tie si bebitului!imi plac foarte mult torturile ,de multe ori ma inspir de aici!

torturile Sandei spunea...

Sunt incantata de blogul tau ! Ti-am admirat intai torturile, dar apoi m-am uitat la toate postarile. Toata admiratia pentru explicatii si prezentare.

noi2 spunea...

@ Vlad, Geta, Sanda multumesc foarte frumos! :)

Anonim spunea...

Buna ziua,tocmai ce am descoperit site-ul dv si as dori sa stiu daca puteti face la comanda un tort cu silueta lui Scooby-Doo si care sunt tarifele.De asemenea ma intereseaza daca faceti livrari la domiciliu.Astept raspunsul dv pe mail foto_rogerioceni@yahoo.com
Un cordial salut

noi2 spunea...

Am incercat sa va raspundem pe adresa foto_rogerioceni@yahoo.com insa primesc eroarea Mail Delivery System de fiecare data cand incerc sa trimit mail. Cred ca adresa nu e ok.

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef