New addition



Da, ea e motivul pentru care am lipsit atata vreme :) Nu am mai facut nici torturi in ultimul timp si nici de gatit nu am mai avut chef.
Bianca s-a nascut pe 4 februarie, a avut 2830 gr si 50 cm. Marti am ajuns acasa si inca ne acomodam :) Dar deocamdata mananca si doarme, in majoritatea timpului. Nu toate noptile sunt tocmai linistite, dar nu ne plangem :)
Fiindca am nascut cu cezariana, deocamdata inca ma refac, dar sper ca din martie sa reincep sa fac torturi.
Razvi e acasa cu mine luna asta si el s-a reapucat de gatit. Adica gatim impreuna, deci speram sa si reusim sa pozam cateva retete si sa postam.

14 comentarii:

giovanna spunea...

felicitariiiiiii!!!!!!! e superba!!!

Bianca spunea...

Felicitari pentru micuta!!! Sa creasca mare si sa fie sanatoasa!!!

Anonim spunea...

bravooooo! Sa va traisca,sa fie foarte foarte fericita! inca o fetita, ca eu am 2 baietii :))

Mrs. Green Foot spunea...

Sa va bucurati de ea!

Andrea Isfan spunea...

Felicitari! Sanatate pentru toata familia.

Livia spunea...

Sa va traiasca si sa fie sanatoasa, e o dulce! Tie refacere rapida si te asteptam sa revi pe baricade!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

FELICITARI!!!Este o dulceata!!!Sa va dea Dumnezeu numai bucurii!!!

Dana C spunea...

felicitari!!!e minunata, sa va traiasca si sa va bucurati de ea!!!!!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

bine ati venit!sanatate multa sa aveti...ca restul se rezolva!pupici siii....multa rabdaree.....

noi2 spunea...

woooowww, cate urari de bine! :)
multumim foarte frumos, fetele! si da, speram cat de curand sa fim back in business :)

MIMI spunea...

felicitari pt minunea mica din viata voastra!
refacere rapida,draga mamica!

Silvia spunea...

Ce ingeras! E superba migniona voastra, sa va traiasca :)

Gabriela Gabu spunea...

Felicitari! Este un cadou foarte frumos! :) Sa pretuiti fiecare momentu cu ea! desi sunt 100% ca deja faceti lucrul acesta! .. :) Este minunata!! :)

Unknown spunea...

Sa va traiasca minunea de fetita! E asa de scumpa ca-ti vine sa o mananci:).

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef