Prajitura Valurile Dunarii



Sambata mi-am cumparat o carte de capatai, zic eu : Ghidul dulciurilor de casa. Si azi am si facut o praji de acolo :D Care e absolut delicioasa! Si simplu de facut pe deasupra.

Avem nevoie de:
Pentru blat:
- 370 gr margarina Rama (la temperatura camerei)
- 7 oua
- 250 gr zahar
- 250 gr faina
- 1 praf de copt
- 2 linguri migdale macinate (eu am pus nuca)
- 2 linguri cacao
- 2-3 linguri de lapte
Pentru umplutura:
- un borcan de visine
Pentru crema:
- 2 budinci de vanilie
- 700 ml lapte
- 4 linguri zahar tos
- 250 gr margarina Rama (la temperatura camerei)
- 200 gr zahar pudra
Pentru glazura:
- 200 gr ciocolata
- 60 ml frisca lichida
Se amesteca margarina cu zaharul, apoi se inglobeaza ouale. Se amesteca faina cu praful de copt si se omogenizeaza apoi cu masa cu margarina. Se injumatateste.


O jumatate se amesteca cu nuca macinata.


Cealalta jumatate se amesteca cu cacaoua si laptele.


Intr-o tava tapetata se netezeste aluatul cu nuca.


Peste el, se netezeste si aluatul cu cacao si se aseaza visinele stoarse bine de lichid.


Se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru aprox. 30 de minute.


Pentru crema, se prepara o budinca cu cele 4 linguri de zahar tos si 700 de ml de lapte si se lasa la racit. Se spumeaza margarina, se adauga zaharul pudra, apoi se incorporeaza si budinca.


Se niveleaza peste blat.


Pentru glazura, se topeste pe bain-marie ciocolata si frisca lichida si se pune peste prajitura. In reteta originala, era margarina, nu frisca lichida, dar margarina cu ciocolata nu s-au inteles niciodata in oalele mele... nu stiu care e secretul, dar pur si simplu nu vor sa formeze o chestie omogena.



Se da la rece cateva ore si se portioneaza.


7 comentarii:

Gospodina de Criza spunea...

CE bine arata! Absolut demential! O voi face si eu!

noi2 spunea...

E foarte,foarte buna! Sa o faci, merita! :)

Anonim spunea...

deci..ca sa incep bine propozitia..:P ma duc in bucatarie!! arata nemaipomenit

Marcela S. spunea...

Wonderful and simple. Thanks for the recipe. Have a nice weekend!

MIMI spunea...

Te astept la mine cu premii frumoase!te pup!

Petite Foury spunea...

Am facut prajiturica si...am socat multa lume cu ea...face valuri, nu alta :-)) E buna rau de tot! Intrebare - intrebatoare: merita banutii cartea ghidul prajiturilor? Ma tenteaza grozav, nu de alta...
P.S. cred ca trebuie sa schimbi denumirea blogului ...noi3 in bucatarie :-)))) Sa ai o sarcina usoara si ...bucura-te de liniste cat mai poti :-)))))

Bucatareli cu Monica spunea...

e delicioasa prajitura! tuturor le-a placut si deja am cereri sa o mai pregatesc :)

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef