Somon aromat cu cartofi la cuptor



E prima oara cand gatesc somon. Ne-a placut mult, o sa mai fac. Nu am avut o reteta anume, am pus cam ce am crezut eu ca merge. Evident ca abia dupa asta mi-am adus aminte de o reteta wonderful din Barbecue Bible, da' nu-i nimic. Data viitoare, somon la gratar it is!

Avem nevoie de:
Pentru peste:
-4 bucati de somon file
- 5-6 linguri de ulei de masline
- zeama de la o lamaie
- condimente (cimbru, busuioc, condimente pentru peste din comert, sare, piper)
- 3-4 linguri de faina
Pentru garnitura:
- 4-5 cartofi medii
- 3 linguri unt topit
- 3 linguri ulei
- condimente (cimbru, usturoi granulat, condimente pentru cartofi, piper, sare)


Amestecam zeama de lamaie cu uleiul si mirodeniile.


Turnam marinata peste peste si lasam la rece cel putin 2 ore.


Ne ocupam de garnitura.
Curatam cartofii, ii taiem cubulete si ii punem intr-un vas de yena. Amestecam untul topit cu uleiul si il turnam peste cartofi. Adaugam 2-3 lingurite de cimbru, 1/2 lingurita usturoi granulat, condimentelepentru cartofi, sarea si piperul si amestecam pana cand cartofii sunt acoperiti uniform cu grasime si condimente.


Si borcanelul de cimbru uscat :D :


Cartofii ii dam la cuptor pana se rumenesc.


Pestele il tavalim prin faina.


Si il prajim in ulei incins.


Stoarcem zeama de lamaie peste peste si servim.

2 comentarii:

Anonim spunea...

cartofii trebuie fierti inainte de a fi pusi la cuptor?

noi2 spunea...

nu, se pun asa, cruzi.

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef