Fruit Yoghurt Muffins


Da, stiu, n-am mai postat o reteta de muffins de foarte mult timp. Trebuie sa recunosc ca nici nu am mai facut de ceva vreme. Astea le-am facut cand ne-am luat cuptorul electric, sa il inauguram :D. Deci acum mai bine de 2 luni :P
Anyway, mai bine mai tarziu, nu?
Alta reteta din Muffin Bible, pentru care avem nevoie de:
- 1 ou
- 3/4 cup apa
- 150 gr iaurt de fructe
- 50 gr unt topit
- 2 cups faina (300 gr)
- 1/2 cup zahar (130 gr)
- 1 praf de copt


Amestecam ingredientele lichide, apoi pe cele solide. Omogenizam cele 2 compozitii.


Turnam in forme si dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade, pentru aprox. 20 de minute sau pana trec proba scobitorii.


Le putem lasa simple sau decora dupa preferinte. Si gata desertul! :D


2 comentarii:

Vlad Marcu spunea...

muffins, ma tot gandeam zilele acestea sa fac o tura, si sa incerc niste muffins mai ciudate, cu dovlecei zucchini, o sa postez si acesta ciudata reteta :D ( cu pozele atasate bineinteles, numai ce am luat noul aparat foto ce il aveam in plan)

noi2 spunea...

Vlad, am facut si eu aseara muffins cu dovlecei, din Muffin Bible...si am dat-o-n gard. am pus eu busuioc cu tona si au iesit...necomestibile :D astept sa le vad pe ale tale. ce aparat ti-ai luat?

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef