Tort Hello Kitty


Marti m-a sunat o fata, Roxana si mi-a zis ca ar vrea pentru joi un tort Hello Kitty, fiindca ii place foarte mult. Nu mai facusem niciodata un tort in forma de ceva, dar cand am auzit de HK nu am mai stat pe ganduri. Si eu sunt mare fan (si Razvi, dar mai bine lasam detaliile astea sa nu fie stirbita masculinitatea omului :P) si oricum aveam de mult in plan un asemenea tort, asa ca am acceptat fara retineri. Avem a lot of Hello Kitty stuff, de la accesoriu de la telefon, la PEZ, caietul meu (stundetesc, evident) pentru cursul de cofetar-patiser (pentru cei care nu stiu, eu fac un asemenea curs. Si arat intr-un mare fel cand printre toate tantile alea de acolo apar si eu cu ditamai caietul cu blue HK :D ). Evident, pixul e din aceeasi gama :P.
Si sa trecem la tort. Roxana mi-a zis ca o vrea pe Kitty cu funda roz, iar tortul sa fie cu mousse de cioco si mousse de visine.
Am facut un blat rotund, din care am decupat-o pe HK cu ajutorul unui sablon. Am imbracat tortul in fondant marshmallow, iar funda am facut-o tot din acelasi "material".
Si sarbatorita, Roxana, o fata foarte draguta si simpatica! Happy birthday, Roxana! ;)


Mi-a trimis poza si cu feliuta :D. Ea a zis ca i-a placut foarte mult. Atat ei, cat si invitatilor, deci mission accomplished!

17 comentarii:

angi spunea...

draga esti un fenomen!! iar cat despre pasiunea ta de HK hihihihi :)

Anonim spunea...

tortul a fost mai mult decat bun..delicios chiar;;) iar Kitty a fost mult peste asteptarile mele, superba si perfecta:D:D:D
Cand o sa mai am nevoie de sweets o sa stiu la cine sa apelez:) Multumesc din suflet pt.tortul perfect:)
Roxana

Vlad Marcu spunea...

unde faci cursul de cofetar patiser ? la eurotraining ?

noi2 spunea...

@ Angi : thanks again! ;)
@ Roxana : ma bucur asa de mult ca ti-a placut! Si alta data cu cea mai mare placere ;)
@ Vlad : da, la eurotraining. Si tu tot acolo faci cursul de bucatar? Tot am vrut sa te intreb.

kata spunea...

cat de bine poate sa arate.....vreau si eu o bucatica

giovanna spunea...

hey mersi pt aprecieri si acum e randul meu:)
ti-a iesit absolut perfect!!!!!!!!
felciitari
funda bestiala. bravo! un tort de nota 10.

WhoCouldDizBe spunea...

Hey. Sa stii ca a fost bestial tortu'. Amestecul de mousse de cioco si visine a compensat perfect dulceata fondantului. Toata lumea s-a bucurat de gustul minunat al tortului. La multi ani, Roxi! Multa bafta in continuare @noi2 :)

Rox spunea...

dupa cum vezi, prietenii mei s-au bucurat si ei de tort :P asa ca pt. la anu' astept noi idei poate ii surprind cu altceva:))
pana atunci...ne mai gandim la purrrrfect Hk ;;)

noi2 spunea...

Giovanna si Kata, multumesc frumos ;;)

WhoCouldDizBe, so glad you liked it!
Roxi, pana la anu' ne mai gandim, pana atunci o sa fiu guru in torturi (cu accentul pe "o" :P) :D

Anonim spunea...

ceau, Liliana sunt, a fost bestial tortul, super tareeeeeeeeeeeeeeeeee, toata lumea a fost multumita de el, iar Alin a fost mai mult decat incatntat.
multumim frumos, Ale
P.S. ai avut o idee super cu binarul!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

As vrea si eu un tort Hello Kitty o ador !!!
Cat este pretul ?
va las adresa mea : angel_ingeras_girl

Anonim spunea...

Si m-ar interesa cat mai curand !!! daca se poate ...

Spooky Clothing spunea...

hello :) asta este cel mai nice & sweet ;)) tort cu hk pe care l-am gasit pe la noi pe google :d

Anonim spunea...

Buna. As vrea si eu sa incerc un tort ca asta pt ziua fetitei mele...ca avem petrecere tematica HK...iar al tau parca e poza din reviste..:D...insa as vrea sa te rog ceva...sa-mi spui cum ai facut blatul si mousse-ul...multumesc!

noi2 spunea...

Anonim, ai o adresa de mail unde pot sa iti scriu sa iti explic?

Anonim spunea...

da sigur...yna_85_ro@yahoo.com...multumesc din inima...daca imi iese fetita mea va fi mai mult decat fericita:D...astept cu nerabdare reteta

Anonim spunea...

vreau si eu acest tort.te rog sa-mi spui cum pot sa-l cumpar si cat costa.te rog mult .multumesc adresa valentinavira@yahoo.com

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef