Pui cu cocos si salata de castraveti



- 1 ou batut
- 2 piepti de pui, fara pielita
- 4 linguri nuca de cocos deshidratata
- 1 lingurita ulei de floarea soarelui
- 1 castravete
- 2 cepe rosii mici
- 2 lingurite zahar tos
- 2 linguri otet de orez sau din vin alb


Ca si garnitura, eu am facut niste cartofi la cuptor. Cartofi pe care pur si simplu i-am spalat bine, bine si i-am taiat felii. I-am crestat, mai bine zis, ca nu am taiat feliile pana jos. Apoi i-am pus intr-o tava de yena, unsa cu putin ulei si i-am bagat la cuptor.


Taiem pieptul de pui bucati nu chiar mici. Inmuiem puiul in ou, il dam prin nuca de cocos si il aseazam in tava unsa cu putina grasime. Dam la cuptor pana se rumeneste. (Idee preluata de la Bucatar Maniac)


In timp ce puiul si cartofii sunt la cuptor, pregatim salata de castraveti. Spalam castravetele si il taiem felii subtiri (eu am un instrument special, nu va inchipuiti ca ii tai eu cu cutitul asa subtiri :D). Separat, taiem si ceapa solzisori, punem o lingurita de sare si o lingura de otet de orez(il gasiti la Kaufland) peste ea. O lasam sa stea asa 5-10 minute. Astfel o sa fie mult mai aromata si nu asa iute. O amestecam cu castravetele, punem si zahrul si cealalta lingura de otet, gustam si potrivim de sare.
Sincer, e prima oara cand fac salata de castraveti doar cu ceapa, dar mi-a placut extraordinar de mult! E asa aromata si buna!


Servim :D


Reteta e dintr-un numar mai vechi Good Food si e foarte,foarte bun. Adica noua ne-a placut mult :) Combinatia asta exotica de pui cu cocos si cu salata aromata de castraveti e nebunie

1 comentarii:

Lale spunea...

Se poate folosi in loc de cocos susan?

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef