Tort special



L-am numit asa fiindca asta chiar a fost un tort mai special ca celelalte. Si asta fiindca a fost facut cadou, pentru a transmite tocmai mesajul scris pe tort :)
A fost tort de cioco, acoperit in fondant marshmallow. A iesit asa, cu textura imprimata fiindca am intins fondantul pe o fata de masa care avea forme iesite in relief.
Tortul l-a comandat Manu pentru Alina. Dupa 5 minute dupa ce l-au luat m-au sunat sa imi spuna cat de mult le place!
Alina si Manu, mi-ati facut ziua frumoasa, pe cuvant! :) Sunteti niste faini. Si asa sa ramaneti intotdeauna : impreuna! ;)

11 comentarii:

Carmen Tobias spunea...

Tare frumos ti-a iesit tortul,felicitari!
Si ideea cu fata de masa e tare!:)Si eu am 'prins-o',dar din greseala,acasa la mama cand faceam pt o comanda...aci nu am fata de masa din aia,da sa stii ca imi iau!:)

giovanna spunea...

super! si eu tre sa fac unul pt valentines.
l-ai facut la fix.:)
nu ma hotarasem inca cum sa il fac.
te pup

giovanna spunea...

ah si incxa ceva
scrisul absulot perfect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aceasi marime tot!!!! bravo! eu nu ating astfel d eperfectiuni.
felictari!

angi spunea...

ai cumva altundeva pus reteta de la tortu de cioco?

noi2 spunea...

@ Carmen : multumesc :D da, e interesant cu fata de masa :) ce-i drept fata asta de masa nu e una dintre cele mai frumoase, dar acum ca am vazut ca functioneaza, o sa mai caut si o sa imi iau :D

@ Giovanna : ioi, multumesc. Look who's talking de perfectiuni :D esti doar modesta, stiu eu sigur :P

@ Angi : nu o am pe blog,dar daca vrei iti scriu un mail cu reteta si ti-l trimit. Numa' sa ma adaugi pe mess ca sa am adresa ta :) ti-am trimis un mesaj pe hi5 acum cateva zile, ti-am lasat acolo id-ul meu. Sper ca l-ai primit. Verifica si bulk-ul ca intra de multe ori acolo. Ne auzim ;)

MIMI spunea...

fff frumos!si scrisul e perfect!

noi2 spunea...

multzu, Mimimi :D

Anonim spunea...

E super tare tortu!

Bravo!!!!!

giovanna spunea...

am pus la labelul how to la mine in blog niste pagini scanate dintr=o carte cum sa faci fanurile alea din cioco. intra si citeste-le
spor la treaba

Anonim spunea...

Mereu ma uimesti cu tortuletele tale, sunt perfecte, eu inca nu am lucrat cu fondant facut din marshmallows, o singura data am facut fondant din lapte praf si de nici o culoare nu mi-a iesit rosu, tu ce coloranti folosesti de ti-a iesit asa intens. Felicitari pt ideea cu fata de masa, esti f inventiva

noi2 spunea...

Simona, scuze ca raspund asa tarziu...acu' am realizat ca nu ti-am raspuns inapoi nici la mail!!
Folosesc coloranti gel de la wilton. I-am comandat de pe net. Cei lichizi, care se gasesc prin supermarketuri nu sunt buni deloc... Ce-i drept sunt mai scumpi astia de la Wilton, dar iti ajung mult timp.

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef