Cartofi gratinati cu sunca si cascaval


Reteta asta o are Razvi de la o fosta colega de lucru (Xenia, daca citesti, multumim :D) si practic e varianta mai light si mai fina a clasicilor cartofi gratinati cu oua si carnat. Am facut-o de multe ori, e really delicious si e super simplu de facut.
Avem nevoie de:
- ~6 cartofi fierti in coaja
- 300 gr cascaval dat pe razatoare
- 300 gr sunca data si ea pe razatoare (noi am apelat cu incredere la robot)
- 200 gr smantana
- un cub de unt
- condimente pentru cartofi


Ungem o tava de yena cu unt. Asezam primul strat de cartofi taiati felii, un strat de smantana, vegeta, un strat de sunca si unul de cascaval. Repetam pana cand umplem tava, ultimul strat trebuie sa fie unul generos de cacaval. Presaram deasupra condimentele pentru cartofi.



Dam la cuptor pana se rumeneste putin cascavalul.


Servim cald. It's delicious!!



2 comentarii:

hannah spunea...

Te invit cu drag sa iti inscrii blogul/blogurile in directorul meu de bloguri
http://directordebloguri.blogspot.com/
Cu bine
Hannah

Alina M. spunea...

am sa incerc si eu reteta ta desi am mancat cand eram mai micuta .. si reteta pe care ai publicat'o e exact ca cea de atunci .. asa ca in seara aceasta , voi gati reteta ta :d


multumesc frumos !
Sarbatori fericite !

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef