Clatite umplute gratinate


Recunosc ca in ultima vreme am neglijat blogul...Nu am mai pus retete de mancaruri sau prajituri, mai mult torturi, dar nu am avut timp sa fac poze. Sau nu am stiut sa imi organizez bine timpul pe care il aveam. De azi am hotarat ca o sa ma ocup mai mult de el si o sa pozez ce gatesc, macar pasii principali si rezultatul final. O sa pun si torturi, dar o sa fac doar o postare atunci cand am mai multe de aratat.
Clatitele astea le-am facut acum mai mult de o saptamana, dar evident nu mi-am facut timp sa prelucrez pozele si sa le postez. Shame on me, I know!
Bun, acum ca m-am cait de pacate, sa trecem la reteta :D


Avem nevoie de:
Pentru umplutura:
- 200 gr sunculita taraneasca sau bacon
- 2 linguri smantana
- 2 conserve ciuperci
- 1 ceapa mai mare sau 2 mai micute
- vegeta
Mai avem nevoie de:
- 6-8 clatite medii
- 200 gr cascaval
- 150 ml smantana
- unt si pesmet pentru tapetat tava


Calim sunculita intr-o tigaie de teflon fara ulei. Separat calim ceapa in putin ulei, adaugam ciupercile, adaugam putina apa si lasam pe foc pana scade apa. Punem si smantana si sunculita si condimentam. Lasam putin la racit.


Punem umplutura pe fiecare clatita si impachetam. Mai intai marginile de sus si de jos, apoi lateralele. Ungem o tava de yena cu unt si apoi o tapetam cu pesmet si asezam clatitele umplute in ea, cu partea in care am impachetat in jos.



Turnam smantana peste clatite si apoi punem un strat generos de cascaval ras.


Dam la cuptor pana se rumeneste putin cascavalul. It's delicious, believe me! :D


6 comentarii:

Anonim spunea...

clatitele din ce sunt facute mai exact?

Deia spunea...

i believe u, i believe u!

noi2 spunea...

@ Anonim : clatite normale in care nu pui zahar. Adica din faina, lapte si oua.
@ Deia: nu te-am vazut anu' asta. Arunca-te pe la noi intr-o zi!

Alina Huluban spunea...

am facut azi reteta asta si toata lumea care a mancat a spus ca sunt delicioase!! si chiar sunt!! :) ale ma inspiri:))

noi2 spunea...

wiiiiiiiiii!!! ce bine ca v-au placut! :D

Unknown spunea...

Super reteta! I-am facut prietenului meu si a mancat aproape toata tava :)) au fost bune bune! Multumim!

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef