Torturi iulie


After a loooong break, am revenit cu o gramada de poze cu torturi. Ce-i drept in ultima perioada, nici nu am mai facut la fel de multe ca inainte, but I have a good reason : familia noastra se va mari cu un membru! Motiv care nu prea m-a lasat sa stau foarte mult prin bucatarie, sau cel putin nu cu foarte multa placere.
A fost destul de ciudat, cel putin pentru mine, care nu eram DELOC vreo sensibila, acum dintr-o data sa imi fie rau foarte des, sa imi fie greata, SA VOMIT! Geez! Nu cred ca am mai vomitat de pe la vreo 10 ani...Partea cea mai proasta dintre toate e ca imi e teribil de rau de la toate mirosurile care tin de torturi : oua, blat, frisca,unt, margarina.
Pana fac un tort, cel mai probabil e ca vomit cel putin o data. Asta daca nu e Razvi acasa sa faca el parte din chestiile care sunt de-a dreptul insuportabile pentru mine sau nu imi bag 2 dopuri din hartie igienica parfumate in prealabil in nas. Da, stiut, e ciudat...
Well, asta e, doctorul zice ca dupa primul trimestru o sa ma simt mai bine si I'm almost there :)
Am si fost plecati in sfarsit si in concediu, prin tara, dar a fost relaxant si frumos.

15 comentarii:

Dana C spunea...

felicitari in primul rand pentru bebita care e pe drum, torturile sunt minunate, in privinta raului, incearca sa nu te gandesti prea mult, iti spun din propria experienta, 3 luni, pana a miscat am stat numai prin spitale si numai in pat, slabisem in ultimul hal, de mancat nici vorba sa mananc, apai sa mai intru in bucatarie, insa nimic si nimeni nu te poate face mai fericita decat propriul copil, felicitari inca odata pentru tot ceea ce faci!!!!

Ligia spunea...

Ale, felicitari!!!! Ce fain ca o sa aveti un bebe . Incepe sa mi se faca si mie pofta :). Te pup!

noi2 spunea...

@ Dana, multumesc! asa imi zic toti ca pana misca, dup'aia trece raul. Abia astept :D

@ Ligi, multumim! Pai apuca-te de treaba, nu-i greu deloc :P hugs!

Vlad Marcu spunea...

Felicitari Ale, sa fie sanatos cel mic cu mama si tata ;) sanatosi sa fiti ca restu se rezolva.
Mi-a spus Nawal ca ati fost la restaurant unde lucrez eu, si nu m-ati gasit acolo, eu am programul de lucru o zi liber o zi la lucru.
Succes in continuare cu torturile, eu deja am in plan cel putin 4-5 retete noi pe saptamana, contratimp :))) si la lucru invat mult in fiecare zi, dar acasa am vreme sa fac experimente, dar cu mare placere le fac
O zi frumoasa sa ai, ne mai auzim

noi2 spunea...

Vlad, multumesc! Asa e, sanatosi sa fim ca restul vin de la sine.
Da, am fost acolo unde lucrezi tu ca mi-am amintit ca ai zis parca intr-o postare ca te-ai angajat acolo. Probabil ca era ziua ta libera. Oricum, ne-a placut. Eu am mancat ceva paste cu ceva sunculita. Foarte bun si foarte ieftin.
Pai daca tot faci experimente,pune pe blog sa vedem si noi :D
O zi frumoasa si tie si ne auzim!

Cellya spunea...

ce torturi frumoase!!!! toate unul si unul ....nu stiu la care sa ma uit mai intai !
si-mi place tare mult cum scrii ...literele alea le faci la mana, nu?

PS. felicitari pt bebe! acum poti spune ca ai "ajutor" ;)

Anonim spunea...

felicitari pt bebe....:D
Andrei V.;)

noi2 spunea...

multumim, Andrei! :)

noi2 spunea...

Cellya, multumim!
Da,literele le fac din mana deocamdata...am noroc ca scriu by default cat de cat frumos...am tot cautat ceva cuttere pt litere, ca imi ia destul de mult timp sa scriu in stilul asta, dar nu am gasit nimic care sa imi placa :( ba erau prea mari, ba prea din topor...I'll keep searching :)

Paula spunea...

I love your blog!

That looks so delicious!

Have a nice time!
Paula

giovanna spunea...

hey... ce de torturi... frumoase toate!!!! felicitari pt bebe.

noi2 spunea...

Multumim, Giovanna! :)

Tunde spunea...

Buna, in primul rand felicitari pentru bebe, sa ai o sarcina usoara macar de acum in colo, si sa ai un bebe sanatos si frumos.
Torturile sunt absolut frumoase toate, imi plac mult ... as avea si eu o intrebare, de unde procuri colorantul alimentar? din ce faci decorul din fondat? din pasta de zahar cu marshmallow? sunt curioasa ... multumesc
O Duminica placuta!

noi2 spunea...

Buna, Tunde! Multumesc pentru urari :)
Colorantii ii iau de pe www.lumeabasmelor.ro , sunt coloranti gel de la Wilton. Iar fondantul il cumpar gata facut, e mult mai maleabil si mai bun la gust decat daca l-as face eu.
O duminica placuta si tie!

felis spunea...

Superbe!... Felicitari inca odata!

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef