Supa-crema de mazare uscata



Asta e prima supa-crema pe care am facut-o. Si ne-a placut :) Unde mai pui ca se face foarte usor, conditia e sa ai un robot sau un blender.

Eu am pus asa, dar puteti sa improvizati, dupa propriul gust :
- un pachet de mazare uscata. Nu mai stiu cate grame avea, cred ca 500.
- 1 morcov
- 1 patrunjel
- 1 ceapa
- o bucatica de telina
- chimion macinat
- paine pentru crutoane
- ulei de masline

Mazarea o lasam la inmuiat in apa rece cu o seara inainte.


Restul legumelor le taiem cubulete si le calim in putin ulei.


Adaugam si mazarea si acoperim cu apa. Lasam la fiert 20 de minute.


Crutoanele le facemin felul urmator : taiem cateva felii de paine cubulete, le asezam intr-o tava teflonata si le stropim cu ulei de masline si deasupra presaram chimion.


Le dam la cuptorul incins la 180 de grade pentru aprox 15 minute.



Pentru supa,stoarcem legumele de zeama, dar zeama o pastram. Punem legumele in blender, le mixam si adaugam treptat din zeama pastrata separat, pana ajungem la consistenta dorita. Condimentam cu sare, piper si chimion macinat.



Servim cu crutoane.


Pofta buna! ;)

4 comentarii:

Carmen spunea...

Ce bine arata!!!!...si cred ca e tare buna!Cind am vazut poza micuta la mine pe blog am crezut ca e tort!Felicitari!xxx

noi2 spunea...

Multumesc, Carmen :) intr-adevar, e tare, tare buna!

Anonim spunea...

o adevarata opera de arta. si eu am crezut ca e vreun tort ceva :))..... arata super. nota 20 pentru prezentare

noi2 spunea...

multumesc ;;)

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef