Poulet a la Basquaise

Chiar daca titlul suna putin cam sofisticat, reteta e foarte simplu de facut. E luata dintr-o revista si asta era titlul ei acolo. Are specific francez si este una plina de arome si culori.
Din ingredientele urmatoare ies 2 portii:
- 2 pulpe de pui intregi (eu am facut din 4 ciocanele)
- jumatate de ardei gras verde(nu am avut si am pus obisnuit)
- jumatate de ardei gras rosu
- jumatate de ardei galben
- 2 rosii mici
- jumatate de legatura patrunjel(am folosit uscat)
- 1 catel de usturoi
- 1 ceapa rosie mica
- 60 de grame sunculita afumata
- 120 ml vin alb
- ulei de masline
- condimente(sare,piper,boia,vegeta)

Se incinge cuptorul.
Se face un amestec din sare, piper, boia si o lingurita ulei de masline. Se ung pulpele cu acest amestec, se aseaza intr-o tava si se dau la cuptor pentru aproximativ 50 de minute.

Intre timp se taie ardeii fasii, rosiile cubulete, ceapa si usturoiul felii, iar sunculita fasii.

Sunculita se prajeste in tigaia incinsa.

Se adauga ulei si usturoi, apoi se calesc ceapa, ardeiul si rosiile cateva minute. Se stinge cu vinul si se lasa sa se inabuse cam 10 minute.

Se adauga patrunjelul, sare, vegeta si piper.
Se serveste alaturi de pulpele la cuptor.

Bon apetit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef