Paste cu sos mascarpone si pui


Reteta asta e din revista "Bucataria pentru toti" si pot spune cu mana pe inima ca sunt cele mai bune paste pe care le-am mancat ever! Sosul e demential, mananci in nestire! Nu e mancare de facut pe timp de criza, iese un pic mai scump, dar merita din plin!!

Avem nevoie de:
- 1 pachet de paste Pasta d'oro (asta am folosit eu, ma gandesc ca merg si alt fel de paste)
- 400 gr pastrama de pui
- 200 g ciuperci feliate
- 70 g mazare din conserva
- 200 g mascarpone
- 3 linguri ulei de masline
- sare,piper


Taiem pieptul de pui cubulete si il calim in uleiul de masline. Adaugam ciupercile si lasam la calit cateva minute pana lasa apa. Punem si mazarea si continuam calirea inca 2-3 minute. Condimentam dupa gust si luam de pe foc. Adaugam mascarpone si amestecam pana se topeste. Pastele le fierbem conform instructiunilor de pe ambalaj.




Turnam sosul cald peste paste si servim.



1 comentarii:

Special Beauty spunea...

Le-am facut si eu in seara asta, doar ca nu am pus mazare. Sunt minunate, multumim pt reteta!!!

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef