Tort cadou

Initial nu am vrut sa il pun pe blog, fiindca l-am facut in cea mai mare graba si finisajele lasa de dorit...ma rog, din avion nu se vede chiar asa rau. L-am facut pentru niste prieteni, deci nu am sectiune,dar a fost cel mai simplu tort ever : blat de cioco (din 5 oua, 5 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 3 de ulei si 2 de cacao) insiropat cu sirpul de la amandine si crema de cioco, trufe si rom (de-aia la plic, de la Dr. Oetker). De acoperit, l-am acoperit cu pasta marshmallow, care mi se pare cea mai maleabila din cate am incercat.N-am mai incercat eu multe, nu va inchipuiti, dar fata de pasta de zahar sau pasta de lapte praf e perfecta. So zis is za cheic:



Nici macar poza nu e ok, dar atunci cand te grabesti cel mai tare, parca nu iti iasa nimic...Fonta trebuia sa o las sa se usuce pe un sucitor, ca sa faca bucla, dar nu am avut timp. Ca sa arate ca si cum ar fi avut bucla,i-am pus cate un dop de sticla in fiecare parte a fontei :P (ideea mi-a venit dupa ce am facut poza asta). Cute, per ansamblu, nu asa cum voiam eu, da' las' ca pe za nezt one il fac perfect! Reteta de pasta marshmallow o sa o postez in cateva zile, cu tot cu pozele pas cu pas.
Si pliz let me know daca stiti ca as putea gasi undeva marshmallow albe, in Timisoara sau imprejurimi (in sensul ca pana la Arad m-as duce dupa ele, dar nu mai departe).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef