Sliced Banana Muffins


Nu cred ca mai are rost sa spun, alti muffins din "Muffin Bible", of course! Poate fiindca ador combinatia de banane cu cioco, dar astia imi plac mie cel mai mult de pana acum.
Avem nevoie de:
- 1 1/2 cup faina
- 1/3 cup zahar
- 50 g unt
- 1 praf de copt
- 2 banane, taite felii subtiri
- 1 ou
- 1/2 cup lapte
- 100 g ciocolata,taiata cubulete

Punem intr-un bol faina cu praful de copt, cu untul (netopit) si cu zaharul si omogenizam cu mana pana obtinem niste firimituri. Separat, batem oul si adaugam laptele. Amestecam cele 2 compozitii, apoi incorporam ciocolata si bananele. Punem in formele pentru muffins si coacem la 190 grade, 20 de minute.



4 comentarii:

ama spunea...

oooo ce idee minunata :) eu am facut banana bread simplu si tot am zis ca vreau sa il fac si cu ciocolata. asta dupa ce am facut niste prajiturele cu ovaz, banane si cioco :) dar neaparat incerc si reteta asta :)

noi2 spunea...

am vazut patratele tale cu ovaz!! arata asa de healty, cu fulgii aia prin ele :D sa incerci si muffins-ii astia, sunt de-a dreptul deliciosi!

Anonim spunea...

mmmmmmmm;;):X:X:X:X i'm indragostit de aratarile astea trapezoidale:)) FLO

noi2 spunea...

pai treci mai des pe la noi prin bucatarie si o sa ai parte mai des de aratari trapezoidale. fac si special pentru tine, sa stii ;) de ce postezi ca anonim? ca doar ai si tu blog :P

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef