Fondant Marshmallow

De cand am postat primul tort acoperit cu fondantul marshmallow, am promis ca o sa pun si reteta. Am reusit in sfarsit sa fac si poze. Marshmallow am gasit la Kaufland si la Metro. Probabil sunt si prin alte parti. Problema e ca nu am gasit niciunde albe... La Kaufland o sa gasiti cu mai multe arome, eu iau tot timpul de lamaie, fiindca sunt cele mai putin colorate si iese un verde pal, in care pot pune coloranti alimentari si culorile ies aproape ca si pe alb.
Avem nevoie de:
- 200 gr marshmallow
- 4-5 linguri de apa
- zahar pudra cat cuprinde (mie mi-a intrat la 200 gr marshmallow- 800 gr zahar). Inca o precizare: zaharul trebuie sa fie foarte, foarte fin, deci recomand sa il cumparati si nu sa il faceti in casa. Si luati zahar pudra "Margaritar". Pentru altul nu garantez reusita. Zic asta fiindca prima oara am facut cu un zahar pudra no name (care numai pudra nu era...) si se simtea efectiv zaharul, nu a iesit ca o plastelina.
So, sa trecem la treaba.
Punem intr-o oala marshmallow impreuna cu 4-5 linguri de apa si le punem la topit pe baie de abur. Merge si in cuptorul cu microunde, eu nu am, deci le topesc pe bain-marie.




Cand sunt complet topite, luam oala de pe abur si punem o lingura de ulei. Apoi incepem sa punem putin cate putin zaharul. Amestecam cu o lingura.




Cand am pus atat zahar, incat nu mai putem amesteca cu lingura, il turnam pe o suprafata pe care am pus zahar pudra din belsug, ca sa nu se lipeasca.




Incepem sa il framantam ca pe un aluat.



Din cand in cand ne mai ungem mainile cu ulei si continuam sa framantam pana obtinem o pasta de consistenta plastelinei. O invelim bine ori in folie alimentara ori o punem intr-o punga pe care o inchidem bine. Lasam sa se odihneasca in frigider macar 2 ore (puteti lasa de pe o zi pe alta)
.O scoatem cu cateva ore inainte de a imbraca tortul, pasta trebuie sa fie la temperatura camerei.





20 comentarii:

angi spunea...

wow..am sa incerc si eu sa fac asa!!!

Roz_bonbon spunea...

Buna! Eu sunt o mare fana de a ta si iti admir de fiecare data creatiile. Sunt minunate!
Am incercat si eu in week-end sa fac acest fondant, dar spune-mi te rog, cum sa fac sa nu se mai lipeasaca de masa cand o intind? Ori mi se lipeste, ori mi se crapa...
Mersi anticipat!

noi2 spunea...

Buna, RozBonbon! :) Ca sa nu se mai lipeasca de masa, unge-o cu ulei. Eu asa fac de fiecare data. Si daca se crapa, baga-l cateva secunde(vreo 5-10) la microunde si apoi framanta-l. Eu zic ca depinde si de calitatea marshmallow-ului, dar incearca asa.
Sper ca ti-am fost de ajutor :)

Roz_bonbon spunea...

Alexandra , iti multumesc foarte mult de sfaturi. Exact asa voi face pe viitor daca intampin aceste problemute.
Iti doresc o zi frumoasa!

Anonim spunea...

hey

e super site-ul acesta al vostru...........a ajuns si pina in anglia la mine si am incercat si eu vreo 2 retete de praji.... la indemina ficaruia;
am si eu o intrebare: dupa ce scoti de la frigider acest fondant de marshmallow cum si cu ce il intinzi pe tort????????
sa fiti binecuvintati
multumesc

noi2 spunea...

Hello!
Ma bucur ca iti e de ajutor blogul :)
Pai fondantul va fi cam ca un aluat, deci il vei intinde cu sucitorul si apoi foaia o pui pe tort si o aranjezi.
Sper ca am fost destul de explicita :)

Anonim spunea...

buna am si eu o intrebare sper sa nu deranjez spunemi te rog inainte sa pun fondantul pe tort ce trebuie pus sa nu se topeasca

Alin spunea...

a iesit super dar la ce raion sa caut marshmallow ?? si nce tb pun intre blat si fondant??? mersi mult si succes in continuare

Anonim spunea...

Buna! Am pregatit si eu ieri pt. prima data 2 torturi cu fondant, cu ocazia implinirii a 3 anisori a baietelului meu. Unul cu inimioare,celalalt cu Winnie Pooh, pt gradinita. M-am cam chinuit cu Winnie, a fost cam greu sa ridic fondantul cu fatza lui Winnie fara sa se deterioreze. Intr-un final am reusit, pt prima incercare a iesit destul de frumos. Tu cum faci cand faci desene pe un fundal? Decupezi forma tot pe masa? M-as bucura pt un raspuns. Multumesc. goldy645

Anonim spunea...

buna!as vrea sa fac si eu un tort invelit in fondant si am zis intai sa incerc sa fac o cantitate mica.insa mi-a iesit ff tare,greu de intins si abia am reusit sa tai o fasie cu cutitul.dc ore?am facut din vreo 3 bomboane,dar nu am pus apa.din cauza asta sa fie?

Anonim spunea...

buna am si eu o intrebare daca se poate ce e de fapt acest marshmallow pt ca sincer nu a mai auzit niciodata de el si de unde fac rost de el? va's ramane indatorata daca mi-ati putea raspunde.va multumesc anticipat.

rebeca spunea...

Sunteti foarte talentati! Felicitari! Pentru mine acest fondant e o mare provocare, pe care sper sa o abordez cat de curand....am doar o intrebare: ce fel de coloranti folositi si de unde ii cumparati? daca sunt lichizi, nu strica textura fondantului? merci!

Anonim spunea...

as vrea sa ma ajute cineva. eu stau in spania si aici nu gasesc marshmallow. daca stie cineva reteta cu albus de ou si cu migdale si zahar si lapte praf , cred ca astea sunt ingredientele dar nu stiu cum sa il fac. mersi

Anonim spunea...

buna ,nu am incercat inca aceasta varianta ,dar azi e ocazia ,pt a pune in aplicare acest procedeu ,sper sa -mi reuseasca ,,azi implinesc 40 de ani

angy_angely24 spunea...

recunosc ca imi este putin teama ,dar asta este ,reusesc ,e bine ,daca nu ,cu alta ocazie

Anonim spunea...

Daca pun un tort cu fondant marshmallow la frigider, exista riscul ca fondantul sa se deterioreze, sa se crape? Mi-ar fi foarte utila o mana de ajutor. Multumesc anticipat! :D

Anonim spunea...

dupa ce imbrac tortul in fondant il pot pune la frigider?si imi ajung 200 gr de fondant marshmallow sa imbrac un tort?

diana spunea...

200 g de fondant nu o sa ajunga, doar daca ai ceva mic mic, ca o prajitura. Ca sa poti aranja frumos fondantul pe tort trebuie intins mai mare cu vreo 7-10 cm decat lungimea tortului (diametrul + 2 inaltimi). Eu de exemple pentru un tort cu diametrul de 28 cm rulez 1 kg de fondant.

Anonim spunea...

se gaste in ldl am trait si eu 2 ani

Torturi botez spunea...

Am incercat sa fac si eu asa ceva manual dar e destul de greu. Eu le cumpar direct dar stiu ca nu e acelasi lucru.

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef