Tort Canon


A fost ziua lu' Darius, unul dintre prietenii nostrii cei mai buni. Care e fotograf. Deci trebuia sa fie ceva photo related. Initial am zis ca e imposibil sa fac un aparat foto, dar cum eu incerc mai intai aproape toate kestiile ce urmeaza sa le fac in plastelina, mi-am luat bilutza de plastelina si am inceput sa modelez. Well, am descoperit ca ori nu e deloc greu ori sunt eu foooaaarte talentata :P
Cum a 2-a varianta era clar ca pica din start, am ajuns la concluzia ca nu e asa greu sa modelezi un aparat foto. Evident, planul era sa il fac cu detalii, butoane si alte smecherii, doar ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...
Am facut aparatul foto propriu zis din pasta de lapte praf si am zis ca doar il imbrac in pasta marshmallow. Well, marshmallow l-am topit la microunde (kestie pe care nu o mai fac ever, bain-marie-ul e sfant!!!) si banuiesc eu ca l-am tinut prea mult si s-a distrus gelatina. Cert e ca am obtinut o pasta destul de casanta cu care am lucrat mai greu un pic.


Anyway, am reusit pana la urma, arata cute chiar daca eu aveam in cap o kestie mult mai faina. El e sarbatoritul, lui i-a placut deci scopul a fost atins :D
Ce face Darius puteti vedea pe 13th.ro si puteti apela cu incredere in caz ca aveti nevoie de poze. Nu zic asta fiindca e prietenul nostru, dar chiar face treaba buna! Trust me!


Compozitia tortului a fost asa: Blat de cioco cu nuca, mousse de ciocolata amaruie si mousse de capsuni cu bucati de capsuni prin ea. Poate fiindca sunt fan cioco-fructe, dar mie mi-a placut foarte mult. Si celorlalti, sunt convinsa :P


22 comentarii:

Mrs. Green Foot spunea...

Foarte tare tortul!!!!
Sunt curioasa, ce obiectiv are canon-ul? Pare sa fie unul luxury in orice caz :D

angie spunea...

wow draga!! ai maini de aur!!! o sa vina si ziua sotului meu prin partie si o sa am nevoie de tine sa imi explici ceva!! vreau sa incerc ceva facut de tine!!! si cu model :P

deci WOW!!! la superlativ!!! deosebit!!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI LU DARIUS!...si de tort ce sa iti spun!s-a meritat incercarea nu?:P e superb si cred ca Darius a ramas masca:)):))))lol..te pricepi ce mai!?
Daca eram in Ro iti spuneam sa imi faci si mie de ziua mea tort:P...a fost pe 7...dar poate te gandesti si faci si delivery in londra:P
te pup!!!
sonia

noi2 spunea...

multumesc Angi :D sa faci!! daca ai intrebari si pot sa te ajut, cu mare drag :)

noi2 spunea...

Sonia, veneam eu sa ti-l aduc!! nu era mai bine asa? :P transmitem la multi ani la darius din partea ta si iti uram si tie cu mare intarziere :D
hugs voua si la pitica!

noi2 spunea...

Mrs Green Foot : ma bucur ca cineva s-a prins totusi de intentiile mele :)) ideea era sa se apropie cat mai mult de Canon-ul sarbatoritului, care da, e luxury :)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Nu cred ca este usor sa modelez un aparat foto!Eu nu cred ci sunt sigura ca tu esti foarte TALENTATA!!!Mie nu mi-ar iesi nici intr-o miiie de ani asa tort!!!Felicitari!!!!

Dios spunea...

Tortul a fost senzatie ce mai va spun eu ca am fost la ziua lui Darius si l-am si vazut am si mancat din el SENZATIE

Alina spunea...

E SUPERB tortul... WOW!!! Abia astept sa il vad si sa il gust maine pe al meu :D

noi2 spunea...

Dios, ce bei? :P

Vlad Marcu spunea...

hello, reusit tortul, tare fain e, am intrat si eu pe site-ul celor de la Tg Mures de care mi-ai spus, si am si comandat de la ei un pos si cateva dui-uri din inox, au prturi ok si au ajuns si repede.
O rugaminte, spune-mi ce reteta ai folosit tu pentru mousse-uri, in special la cel de cioco, am de facut un tort pe weekendu acesta si cred ca fac unu de cioco cu portocale confiate in el.

noi2 spunea...

O sa iti scriu un mail mai incolo cu reteta de la mousse de cioco. Deci OMG!! Nu m-am gandit la mousse de cioco cu portocale confiate, desi am vreo 3 borcane!!! Deci suna demential. Eu ador combinatia asta! O sa fac si eu, promit. Thanks de idee :D

Lissa's Cakes spunea...

Canon-ul e super reusit,felicitari!...si interiorul e tare apetisant!

noi2 spunea...

ioi, deci daca tu zici ca e reusit...e de bine! :D multumesc, m-am straduit cat am putut si eu desi nu am avut cea mai buna zi... de bun a fost intr-adevar foarte bun! :)

AnaMarya spunea...

Intradevar a fost un tort superb, Dios are dreptate :), si foarte foarte bun, am avut onoarea sa il gust:) si mi-a placut f mult desi nu sunt fana cioco amaruie mi-a placut :) deci va dati seama.... Bravo Ale! tine-o tot asa!!!!!! Ana

noi2 spunea...

Senchiu Ana ;;) Nici eu nu ma omor dupa cioco amaruie, dar asta mi-a placut si mie, fiindca era destul de dulce crema de capsuni si a compensat.

Hadasa spunea...

wow, super tortul, as incerca sa-i fac si eu lui darius (freak)unul :). Sau sa incerc in forma de camera video :P
Felicitari pentru imaginatie si originalitate!

noi2 spunea...

Multumesc, Estera :D poti sa incerci! ia-ti de la librarie niste plastelina si incearca sa modelezi din plastelina sa vezi daca iti iese. Si apoi modelezi din pasta marshmallow. Trebe sa iasa! ;)

Jennie spunea...

Wow! This is just amazing! All of your cakes are amazing. Your are incredibly talented!

noi2 spunea...

Thank you, Jennie! *blush* :D

Adelina Mircea spunea...

Spune-mi te rog cum faci pasta din lapte praf si cremele?
Toate minunat:) esti talentata

noi2 spunea...

Multumesc, Adelina!:)
Pasta de lapte praf o fac pur si simplu din miere si lapte praf. Pun mai intai o lingura de miere si apoi lapte praf pana se face o pasta buna de modelat, care nu se sfarama si e doar un pic lipicioasa. Si cremele...o sa iti scriu un mail cat de curand cu reteta. Am vazut ca ai adresa la profil ;)

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef