Tort inima



Tort pentru Dana si Bogdi care implinesc un anumit numar de ani de cand sunt impreuna. Bogdi zice ca fac 7, Dana zice ca fac 6 :)). Hotararea a fost ca tortul sa fie totusi in forma de 7 sau cu un 7 pe el. In forma de 7(sau in orice alta forma pentru care nu am tava speciala) nu am mai facut, deci am hotarat ca nu ma risc sa stric petrecerea oamenilor in caz ca nu imi iasa mie tortul :D. Si l-am facut in forma de inima cu un 7 din fondant marshmallow, care s-a vrut neaparat rosu aprins :P
Dana si Bogdi, oricati ani ati face, multi inainte! :)

2 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo VoiDoi,

Minunat !! Compliment mare.

Salutäri Jacob

angi spunea...

trebuie sa imi zici si mie cum lucrezi cu marshmallow ??

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef