Tort sah


Ieri a fost ziua lu' tata. Tata e un mare pasionat de sah. Si am zis ca ii fac un tort sah. Nu mi se parea nimic complicat initial, dar aveam sa descopar pe parcurs ca lucrurile nu sunt deloc asa simple cum mi le-am imaginat eu...
Si am purces. Am facut tortul propriu-zis si l-am acoperit cu fondant marshmallow. Planul era ca direct pe tort sa desenam o tabla de sah, dat fiind faptul ca am colorant negru de la Wilton.
O remarca foarte importanta la tortul asta e ca l-am facut impreuna cu Razvi. Deci a contribuit si el la decorat (o sa vedeti mai incolo ca nu tot timpul pozitiv :P).
Initial am stabilit ca facem un sablon si cu pensula desenam tabla de sah. Well, trebusoara asta s-a dovedit a a fi una destul de complicata...in primul rand pentru ca nu aveam pensule bune si in al doilea rand fiindca nu am gandit-o bine din start. Noi ziceam ca facem tot cate 2 randuri din tabla. Abia dupa primele 2 am realizat ca urmatorul sablon de 2 randuri ar fi trebuit sa fie pus si peste partea pe care tocmai o pictasem si care nu era inca uscata.
Razvi zice ca nu are nimic si ca pune peste. S-a apucat el sa picteze un al 3-lea rand din tabla de sah, primele 2 fiind acoperite. In poza de mai jos va puteti da seama cat de corect a calculat Razvi randurile...


A facut ceva de genul:


Adica era clar ca nu se mai poate corecta nimic. Nu va spun ce imi venea sa ii fac...

Razvi : Intinde alta foaie din marshmallow si pune-o peste, ca si cum l-ai acoperi din nou.
Ale : Nu mai am atata pasta!!
Razvi : Pai fa alta!
Ale : Nu mai am marshmallow!!
Razvi : Deloc???
Ale : ..... (the evil look)
Razvi : Crap!!! E deschis la Kaufland?
Ale : Dar nu mai am timp sa fac alta!

Mai aveam in schimb atata pasta cat sa intind o foaie exact cat as fi pus doar tabla de sah pe tort. Asa am facut. Pe margine a tablei am facut un snur si a iesit mai bine decat era planul initial :D.


Tot cu ajutorul lu' Razvi am facut piesele de sah(de data asta chiar s-a dovedit a fi helpfull), din ciocolata alba si neagra, cu ajutorul unor matrite confectionate de noi :D. Cea neagra s-a matuit, dar totusi aratau fain de tot.


Am asezat piesele pe tabla si le-am lipt cu albus de ou ca sa stea. Nu stiu daca a fost cea mai buna idee, dar avand in vedere prin cate am trecut cu tortul asta, eram multumita ca a iesit cat de cat decent :) De fapt eram multumita in primul rand ca inca exista :))


Nu avem poze artistice, fiindca ne grabeam mult prea tare. Acum stim exact ce si cum trebuie facut si urmatorul tort sah o sa iasa perfect. Tabla de sah nu o sa o mai pictam, asta e clar...


Si feliutza pe care am mancat-o a 2-a zi, in cinstea lu' tata :)


13 comentarii:

julia spunea...

La multi ani ! tatalui tau si FELICITARI!tatal tau este un norocos sa va aiba.Tortul arata de nota 10!

Jack T spunea...

Hallo VoiDoi,

A iesit minunat chiar dacä a fost Greutate printre.Perfect.
Si Umplutura este foarte feinä. Compliment

Salutäri

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

WOOOW ce frumos!!!Aveti un blog tare dragut!Felicitari!

noi2 spunea...

multumim tuturor! ne bucuram ca va place, chiar daca a trecut prin ceva peripetii :D

Anonim spunea...

Felicitari pentru tort si tot respectul pt iubitul tau, pt ca te ajuta, la mine cand vine vorba de facut torturi el se enerveaza pe langa mine cand ma vede cat muncesc. Mi-ai putea spune te rog cum ai facut matritele pt piese. Multumesc anticipat

noi2 spunea...

Multumesc, Simona pentru aprecieri :D Da, la tortul asta Razvi m-a ajutat ca era mai deosebit si era el incantat de treaba cu matritele si sabloanele :D Matritele le-am facut din gelatina. Procesul e de destul de lung, o intreaga istorie :D Daca vrei lasa-mi o adresa de mail si o sa iti scriu in detaliu cum am facut.

Anonim spunea...

Multumesc mult, acesta este e-mail-ul meu: sapaceanu.simona@yahoo.com. Ma gandesc ca poate voi folsii tehnica ta sa obtin si alte modele. Multumesc mult

Nico spunea...

E grozav tortul!!! E ziua baietelului meu care e innebunit dupa sah si as vrea sa-i fac o surpriza si sa-i fac unul la fel. Te rog sa-mi spui de unde ai luat colorant negru si cum ai facut matrita pentru piese. Eu ma gandeam sa-i fac si interiorul sa arate ca o tabla de sah.Merci mult!!!!

Nico spunea...

Am uitat, adresa mea de mail : nico_lifecare@yahoo.com

Anonim spunea...

Fratilor v-ati intrecut pe voi, dar crema din interior arata de parca ar fii varza cu maioneca si cu doua bucati de carnati afumat
:)))), nu ca nu ar fii o combinatie de dulce cu sarat, defapt 'sarea in bucate'conteaza.
ALEX BOTA BAIA MARE
PS:continuati am si eu cateva idei

Anonim spunea...

Felicitari si pentru efort si pentru tort !

Anonim spunea...

Buna, as vrea sa fac si eu figurinele de sah dar nu stiu cum sa fac matrita ..... as aprecia mult sfaturile dvs. Am gelatina dar nu praf, am numai foi. Multumesc, o zi buna,
Nina

Anonim spunea...

Am uitat sa scriu adresa de mail ninadinu@live.com .....multumesc inca o data ....
Nina

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef