Tort cu flori


Eu nu sunt (sau nu am fost) fana torturi cu trandafiri si flori. Am facut si eu unul pentru o tanti, o vecina a parintilor mei si am facut o floricica si niste trandafiri. Sincer,mi-a placut :D. Si am ajuns la concluzia ca puse cu moderatie si bun gust, florile pot arata chiar frumos pe torturi.
Pe margine se vrea a fi o tentativa de "cos" din frisca, pe care din pacate am batut-o un pic cam tare. Florile si frunzele le-am facut din fondant marshmallow. Pe viitor o sa folosesc pasta de lapte praf pentru decoratii din astea mai finute.

5 comentarii:

Vlad Marcu spunea...

hello, de curiozitate, cum ai reusit sa faci florile, ma refer la partea tehnica :P ?

noi2 spunea...

pai...cum sa-ti explic eu tie? :P mai intai modelezi un con micutz, apoi formezi bilute din fondant pe care le intinzi cu degetele, astfel incat sa obtii niste discuri subtirele. Pe ele le pui de jur imprejurul conului pana obtii un trandafir cat vrei de mare. Ultimul rand de "petale" le indoi putin, sa para mai reale. Nu stiu cat am fost de explicita, dar asa am facut :D

Vlad Marcu spunea...

bun, am notat, inteleg cum zici tu, iar colorantul Wilton de unde l-ai gasit ? Eu m-am tot uitat prin timisoara dar no chance

noi2 spunea...

In Timisoara o sa gasesti doar coloranti lichizi, de foarte proasta calitate. Trust me, am cautat peste tot! Solutia e sa iti comanzi de pe net. Eu mi-am luat de pe lumeabasmelor.ro. Am fost foarte multumita de ei, sunt foarte prompti, chiar daca trimit cu posta romana. In 3 zile ai comanda. Si colrantii de la Wilton sunt sub forma de gel si mie imi plac la nebunie! :D

Anonim spunea...

de unde cumpar fondant?

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef