Cartofi Wedges


Pentru ca ne plac foarte tare, am incercat si eu sa fac acasa. Ce-i drept nu au iesit ca la Mc Donald's, dar au fost foarte buni. Merita facuti. Nu am mai pozat ingredientele, doar le voi enumera:
- 500 grame cartofi
- 2 lingurite de boia
- sare, piper, condimente pentru cartofi, vegeta (impreuna sa rezulte o lingurita)
Se taie cartofii in forma de semiluna, mai mari decat pentru cartofi prajiti.


Se amesteca boiaua cu condimentele si le turnam peste cartofi. Omogenizam (cu mana), astfel incat sa fie toti cartofii acoperiti. Dam la congelator timp de 30 de minute.


Incingem ulei intr-o tigaie (trebuie sa fie destul de mult, cartofii trebuie sa se prajeasca in baie de ulei). Eu i-am prajit in 2 ture.



Cand sunt prajiti, ii scoatem pe o farfurie in care am pus un servetel de bucatarie, ca sa absoarba uleiul in exces.


Noi am servit cu crispy strips si muraturi.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef