Cornulete choco-coco


Starter:
- 250 ml lapte
- 1 plic de drojdie uscata Pakmaya (stiu ca in supermarket-uri se gasesc mai mult Dr. Oetker, dar nu garantez pentru ea, fiindca pe plic scrie sa nu se dizolve...so...recomand Pakmaya)
- 2 linguri de zahar

Aluat:
- 800 gr faina
- 150 gr nuca de cocos
- 250 ml ulei
- 3 oua
- 4 linguri de cacao

Sirop:
- 500 ml apa
- 500 gr zahar
- 2 pliculete zahar vanilat

Optional, mai aveti nevoie de Nutella, daca vreti sa le umpleti.


Starter: Punem laptele (al meu era putin caldut) intr-o cana gradata. Amestecam zaharul cu drojdia uscata si frecampana se activeaza drojdia (o sa se topeasca). Adaugam in lapte, acoperim si pastram intr-un loc caldut pana isi dubleaza volumul.




Aluat: Mixam cele 3 oua. Adaugam putin cate putin uleiul (ca la maioneza). Adaugam starterul si punem compozitia intr-o cana gradata (eu am obtinut cam un litru). Impartim in jumatate.


In prima jumatate punem cele 4 linguri de cacao si faina cat cuprinde (da, stiu, cu notiunea asta nici eu nu ma descurc niciodata, dar asa era in reteta), astfel incat sa obtinem un aluat nu foarte lipicios. Mie mi-a intrat cam 350- 400 gr.



In cealalta jumatate, punem nuca de cocos si din nou faina cat cuprinde. Aici o sa intre ceva mai putina, fiindca mai e si nuca de cocos.


Cantarim fiecare aluat si il impartim in cate 4 bile egale.


Luam o bila alba si una neagra si le intindem cat de rotund putem (precum puteti observa, nu a fost cazul la mine :D). Trebuie sa fie groase de aprox 4 mm. Partea alba o punem peste cea neagra si mai apasam usor cu sucitorul ca sa lipeasca una de cealalta. Eu am taiat marginile, sa iasa cat de cat rotund. Impartim cercul in 12 triunghiuri (eu am facut asa doar cu prima parte de aluat, restul le-am impartit in 8, fiindca mi se pareau prea mici celelalte).




Luam un triunghi si il mai intindem putin cu sucitorul, astfel incat sa aiba o grosime de 3-4 mm. Putem umple cu ciocolata, si apoi rulam.



Siropul: fierbem apa cu zaharul si zaharul vanilat pana se ingroasa putin. Lasam la racit. Tapetam o tava cu hartie de copt, punem cornuletele si dam la cuptorul preincalzit, la foc mediu pentru aprox. 15 min. Le scoatem si le dam prin sirop cat sunt inca fierbinti.





Reteta de aici.

3 comentarii:

Cris spunea...

Vai!!! Iar dulce! iar imi "cade" fata! Arata extraordinar, zau assa!!!! banuiesc c-as manca vreo 10-20 cel putin :)))):)))):)))

noi2 spunea...

Ca sa fiu sincera sincera sincera... pe mine nu m-au dat pe spate. Au fost bune, dar nu sunt neaparat preferatele mele :D

A. spunea...

Azi voi incerca si eu aceasta reteta,sa vedem ce iasa...

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef