Gris cu lapte



Weekendul ce a trecut nu am avut deloc chef de gatit. Asa ca am facut totul cat de simplu s-a putut.

Din seria "simplu si delicios" amintim grisul cu lapte. Nu stiu voi, dar eu personal asociez gustul lui cu gustul copilariei. Doar ca in loc de Nesquik deasupra puneam Benco! Mai stiti de el? :) Evident, puteti pune deasupra gem, dulceata, scortisoara and so on. Grisul cu lapte se prepara exact ca si mamaliga. Noi am folosit asa:
- 500 ml lapte
- 2-3 linguri de zahar
- un zahar vanilat
- 85 gr gris
- Nesquik pentru presarat deasupra


Punem laptele la fiert. Adaugam zaharul si zaharul vanilat si amestecam. Cand da in clocot, adaugam grisul in ploaie, amestecand incontinuu, pana se ingroasa (aprox 5 minute cred ca am tinut pe foc).


Punem in castronele sau farfurii si presaram deasupra Nesquik, cat e cald, ca sa se topeasca. Gata desertul!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef