Festivalul culinar "Pofta buna-voie buna"

In weekendul ce tocmai a trecut, in parcarea pietei "Flavia" a avut loc festivalul culinar "Pofta buna-voie buna". De mult cautam, ce-i drept un eveniment de genul asta, dat fiind faptul ca pe celelalte le-am cam ratat...So, am zis ca avem in sfarsit ocazia sa mancam un gulas la ceaun. Festivalul se desfasura de vineri pana duminica (6-8 noiembrie) si am hotarat sa mergem sambata. Sincer, nu am gasit deloc ce cautam...comercianti putini, lume putina, atmosfera fada. Am facut totusi niste poze, sa vedeti si voi what was all about.


Purcel la protap:

Dulciuri unguresti:

Martipan cu cirese si caise confiate:

Clatite:

Mezeluri traditionale romanesti:

Dulciuri:

Sarmale cu afumatura:

Placinta intinsa:

Ciorba de fasole cu ciolan afumat:

Gulas:

Si, evident, nelipsitele gratare si mititei:

1 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Hello ! Acuma am dibuit si pozele tale :) Voi ati fost mai tarziu, ca era mai rumenit purcelul :D

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef