Muffins cu portocale

Foarte cunoscutele Muffins (sau briose, in romaneste) sunt, se stie, printre preferatele americanilor, in materie de desert. Ce-i drept pe buna dreptate, avand in vedere ca sunt foarte usor de facut, cu ingrediente ce le gasesti prin orice bucatarie, sunt foarte aspectuase si nu in ultimul rand, delicioase!
Pentru a le face avem nevoie de urmatoarele:
- 125gr unt
- 1 portocala (eu nu am avut si am pus esenta dar sunt mai aromate cu portocala)
- 3 oua
- 200gr zahar
- 180gr faina
- 2 lingurite praf de copt
- 100ml lapte
- ciocolata pt ornat


Untul se topeste apoi se lasa la racit.

Portocala se spala bine cu apa calda apoi se rade coaja si se stoarce sucul (nu a fost cazul la mine)
Ouale se separa, albusurile se bat spuma cu zaharul apoi se adauga si galbenusurile.
- Se bate in continuare pana iese o spuma mai groasa, apoi se adauga untul topit si laptele (al meu amestecat cu esenta de portocala). Va rezulta un aluat lichid. Adaugam faina si amestecam cu lingura(cu miscar de jos in sus)

Se da la copt pt 15-20 minute la 180°C.
Dupa ce s-au racit se pot orna cu ciocolata sau gem sau se pot lasa simple. Eu le-am ornat cu Nutella si nuci macinate respectiv bombonele colorate.

- Foaaaarteee buneeee!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

cand pot gusta si eu?;;)
FLO

Anonim spunea...

Lasa ca gustaram noi pentru toata lumea :))) FOARTEEEEEE BUNNNN!!!! Sa ne mai aduci! :)Trupa pupa la tine!

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef