Chocolate Chip and Walnuts Muffins


Well, de acum incolo, probabil o sa fac muffinshi la greu. Ieri am facut niste achizitii de capatai, deci here I come. Cea mai importanta dintre ele e "Muffin Bible", luata de la Carturesti(ultima bucata :P), pe care pusesem noi ochii de ceva vreme. Ideea e ca ieri am fost sa o luam din mall si...nu mai era. Telefoane la Carturesti-ul din Unirii, agitatie mare...bine ca am mai gasit-o totusi acolo. Oricum, cartea face toti banii!


Am mai achizitionat apoi o tava speciala pentru muffins, din silicon, cu 12 forme (eu aveam doar una cu 6 si era destul de stresant sa pun la copt doar cate 6 bucati). Si nu in ultimul rand, un set de masurat in "cups" si "spoons", pe care il cautam de ceva vreme si l-am gasit...nu, nu la noi in Romania, evident, ci in Ungaria, la Szeged, mai exact la Tesco.
Acesea fiind spuse, sa trecem la treaba. Evident ca reteta e din "Muffin Bible" :D Reteta era in cups, dar le-am si cantarit pentru cei care nu au cu ce masura in "cups".
Avem nevoie de:
- 2 cups(250 gr) faina
- 1/3 cup(57 gr) zahar brun
- 1/3 cup(70 gr) zahar normal
- 2 lingurite praf de copt(1 plic)
- 1/2 lingurita sare
- 2/3 cup(150 ml) lapte
- 2 oua
- 125 gr unt
- 1 plic esenta de vanilie "finesse" de la Dr. Oetker
- 100 gr ciocolata taiata cubulete(chocolate chip)
- 1/2 cup(50 gr) nuca macinata


Topim untul si il lasam la racit.


Intr-un bol amestecam faina, zaharul (brun si alb), praful de copt si sarea. In altul amestecam ouale batute cu laptele, untul topit si esenta de vanilie.



Facem o gaura in mijlocul ingrdientelor solide si turnam compozitia lichida. Amestecam doar pana sunt incorporate (nu mai mult!). Adaugam ciocolata si nucile si mai amestecam putin, pana le incorporam si pe ele.



Punem in fiecare forma cate o hartiuta speciala de muffins si turnam compzitia in ele pana sunt aproape pline.


Coacem la foc mediu aprox 20 de minute.



1 comentarii:

Anonim spunea...

sant super tari si binenteles gustoase

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef