Pachetele cu branza la cuptor



Initial am vrut sa fac un aperitiv cu lipii si branza, dar fiindca nu am gasit lipii,am luat foi de placinta si am facut pachetele astea, mult mai cochete decat o placinta cu branza, chiar daca mai migaloase.
Avem nevoie de :
- 1/2 pachet foi de placinta
- 400 gr branza sfaramata (am pus amestec de branza de burduf, branza de vaci si telemea de oi, dar se poate face cu orice fel de branza va place)
- 1 ou

Pentru uns:
- 20 ml ulei
- 1 ou batut amestecat cu 3 linguri de lapte


Amestecam branza cu oul.


Luam cate o foaie de placinta si o taiem in 4. Fiecare patratel il ungem cu ulei.


Punem umplututa de branza pe diagonala, indoim capetele opuse si rulam. Procedeul cred ca e cel mai bine exemplificat prin poze.




Tapetam o tava cu hartie de copt, punem pachetelele si le ungem cu amestecul de ou batut si lapte.



Dam la cuptor pana se rumenesc. Sunt foarte bune si de efect pentru party-uri. Se pot umple si cu ciuperci sau chiar carne.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef