Tocanita cu perisoare de pui


Ingrediente:
- 1 ceapa mare
- jumatate de ardei gras rosu mare
- 1 morcov
- 4 linguri de boabe de porumb
- 2 rosii coapte decojite (eu am folosit vreo 14 cherry)
- 1 lingura bulion
- 2 linguri ulei
- sare, piper
Pentru perisoare:
- 500 gr pulpe de pui dezosate
- 1 ceapa
- 1 ou
- 2 catei de usturoi
- patrunjel verde
- marar verde
- sare, piper, vegeta



Tocam carnea de pui, amestecam cu ceapa si verdeata, ambele taiate marunt, cu usturoiul zdrobit si cu oul (eu le-am bagat pe toate la robot). Se asezoneaza cu sare si piper.



Se modeleaza cu mana inmuiata in apa niste perisoare rotunde, care se prajesc in ulei incins. Cand sunt rumene, se scot si se pastreaza la cald (intr-o farfurie acoperita cu folie de aluminiu).


Separat, taiem ceapa si ardeiul marunt, iar morcovul il dam pe razatoarea mare.


Le calim in cele 2 linuri de ulei, adaugam 2-3 linguri de apa si mai lasam pe foc pana se inmoaie. Adaugam boabele de porumb, rosiile taiate marunt si 100 ml apa. Lasam sa fiarba la foc mic 15 minute. Saram si piperam dupa gust. Punem apoi si perisoarele si bulionul.




Turnam compozitia intr-un vas termorezistent (sau daca cratita in care am facut tocanita, rezista la cuptor o lasam acolo) si dam la cuptor pentru 15 minute, la foc mare. Noi am servit cu piure de cartofi. Foarte bun!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef