Purcel cu sos de struguri


Combinatia de carne cu fructe e una extraordinara daca stii ce si cum sa combini. Reteta asta am gasit-o intr-o revista si cand am vazut ce contine, stiam sigur ca o sa fie una plina de arome!Si pentru ca strugurii sunt in plin sezon, am trecut la treaba.

Avem nevoie de :
- 500 gr struguri
- 1 muschi file de porc(aprox 500 gr)
- 2 linguri ulei
- 150 ml vin (rosu, dar eu am pus alb)
- 200 ml supa(din 1/2 cub knorr)
- 1 baton scortisoara
- 2 cuisoare
- 1 lingurita unt
- 2 lingurite faina
- sare, piper, zahar


Carnea se taie felii gorase de vreo 2 cm, se sareaza si se condimenteaza. Se incinge uleiul intr-o tigaie si se prajeste carnea timp de 3-4 minute pe fiecare parte. Se scoate si se infasoara in folie de aluminiu, dupa care se da la cuptor pana pregatim sosul.


Boabele de struguri se taie in jumatate si eventual se golesc de samburi. Sosul care a ramas in tigaie de la carne se stinge cu vin. Se adauga supa, batonul de scortisoara si cuisoarele si se lasa sa fiarba sosul la foc moale cam 10 minute.


Se scot batonul de scortisoara si cuisoarele, se potriveste de sare, piper si zahar si se adauga strugurii. Se lasa sa mai fiarba 2 minute.
Untul se amesteca cu faina, se adauga peste sos si se lasa sa dea in fiert.


Se scoate si carnea de la cuptor si se serveste cu piure de cartofi.


Pofta buna!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef