Tomato, Cheese & Oregano Muffins


E prima oara cand fac muffins sarate si ne declaram incantati! :)
Pentru ca reteta am luat-o din "Muffin Bibile", care e in engleza, masurile o sa fie in "cups". Un cup e cana de 240 de ml, cu care masuram toate ingredientele.
Ingrediente:
- 1 ou
- 3/4 cup apa
- 1 1/2 cup faina
- 1 cup branza cheddar rasa
- 1/4 cup parmezan ras
- 1 lingurita oregano
- 3 rosii (de la care am scos semintele) taiate cubulete mici
- 1 praf de copt


Amestecam faina cu praful de copt, apoi toate celelalte ingrediente, pana sunt omogenizate.
Recomandarea mea ar fi sa nu se inlocuiasca branza cheddar sau parmezanul cu un cascaval normal. Au arome care merg foarte bine cu rosiile si oregano si sunt branzeturi tari.


Punem compozitia in formele de muffins si dam la cuptorul preincalzit. Eu am pus si in formele de steluta, proaspat achizitionate :D


Se coc aprox 20 de minute la foc mediu. Facem testul "scobitoarea" sa vedem daca sunt coapte.



Si stelutele:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact

Pentru torturi la comanda :
0769 280 509

Torturi si prajituri

Flori cu stil

Foto-video

Persoane interesate






Toate retetele sunt pe Petitchef